Wednesday, July 7, 2010

hari

hari2 kne hadap bnda same..
family prob my prob
fuck men when this gonna over..
haiishhh...
ade awek pn cm xde..
semak lar ko..
aku ja nk kne jg ko ssh ar..
klj pn cm kimak haishh...
idop2
DIA KATE MALU DGN KWN2?
WTF IS THAT DOE?
GLE KECIK ATI AR SHIAL..
CKP CM XDE OTAK AR WEH
SEBOK TNYE BALIK KE X KN
LAST2 TUE JWPAN YG KO BG KT AKU
PEHHH SGT2 TERBAEK WEHH.
KO INGT AKU NK BAYE2 UMO KO KE?
KO GEDIX DGN JNTAN LEN XMALU PLAK?
DGN AKU MALU TU AR INI AR..
WEHHH BUTO LARR..
DA BOLE KOT KO BNGKOS KO PNYER SYG TUE
G SUAP KT KOYIP KO TUE KE YUS TUE KE KN..
SUAP SMPI MMPOS..
KO MMG TERBAEK!!!